Smlouva o poskytnutí online programu na splátky

uzavřená v souladu s ust. § 1746 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění

Smluvní strany:

 

Obchodní společnost

Alessandra Lanzafame

místem podnikání: Ostrovní 124/21, Nové Město, Praha 1, 110 00   

IČO: 03380599

www.antimentor.cz

Email: management@alessandra.cz

 

(dále jen „Poskytovatelka“)

a

Jméno a příjmení: Uvedeno v prodejním formuláři

Trvalé bydliště: Uvedeno v prodejním formuláři

E-mail: Uvedeno v prodejním formuláři

Tel.: Uvedeno v prodejním formuláři

(dále jen „Objednavatel“).

Poskytovatelka a Objednavatel jsou společně dále jen označovány jako „smluvní strany“.

I. Předmět spolupráce

1.

Smluvní strany dnem objednávky produktu, na jejímž základě se Poskytovatelka zavazuje Objednavateli poskytnout službu dle uzavřené objednávky a popisu na webu Poskytovatelky (není-li stanoveno jinak, jedná se o osobní službu Poskytovatelky a dále o digitální obsah), dále bude označeno jen jako „Služba“. Objednavatel se zavazuje uhradit sjednanou cenu. Služba je prodávána prostřednictvím webových stránek provozovaných Poskytovatelkou, které rovněž obsahují popis Služby, a pro její objednání provedl Objednavatel objednávku prostřednictvím webových stránek Poskytovatelky nebo provedl objednávku jiným, s Poskytovatelkou dohodnutým způsobem.

2.

Smluvní vztah založený touto smlouvou vzniká akceptací výše popsané objednávky a tato smlouva objednávku doplňuje a upřesňuje

II. Cena služby a úhrada

1.

Cena služby a výše měsíční splátky jsou stanoveny a zveřejněny na prodejní stránce v okamžiku uzavření objednávky. Veřejně uvedená cena na prodejní stránce může být kdykoliv změněna, avšak celková cena služby, výše měsíčních splátek a počet splátek jsou závazné na základě údajů uvedených v potvrzovacím e-mailu zaslaném objednavateli při uzavření objednávky. Tyto údaje jsou považovány za konečné a nemohou být jednostranně změněny bez výslovného souhlasu obou stran.

2.

Cena dle této smlouvy bude hrazena na účet Poskytovatelky, číslo účtu: 1537975013/3030

3.

Poskytovatel a Objednavatel sjednali možnost úhrady celkové ceny Služby ve splátkách, a to volbou Objednavatele v rámci objednávky. Sjednané splátky v objednávce jsou pro smluvní strany závazné.

4.

Podmínky splátkového kalendáře:

 

  1. Zahájení splácení: Splátkový kalendář nabývá účinnosti dnem vytvoření objednávky. K tomuto dni je splatná první splátka.
  2. Periodická splatnost: Každá následující splátka je splatná ve stejný den v příslušném kalendářním měsíci, a to po dobu trvání splátkového kalendáře.
  3. Doba splácení: Počet splátek a délka splátkového období jsou stanoveny na základě údajů uvedených na prodejní stránce v okamžiku uzavření objednávky.
  4. Povinnost úhrady: Kupující se zavazuje uhradit všechny splátky v souladu s výše uvedenými podmínkami a ve stanovených termínech.

5.

V případě prodlení s jednotlivou splátkou ztrácí Objednavatel výhodu splátek a splatnou se stává celková cena Služby dle odst. 1 výše. Dále je Poskytovatelka oprávněna domáhat se úhrady zákonného úroku z prodlení.

6.

V případech, které jsou hodné zvláštního zřetele, Poskytovatelka s Objednavatelem sjednají možnost posunutí jednotlivého termínu úhrady splátky, na toto posunutí termínu však nevzniká Objednavateli nárok.    

III. Ujednání o mlčenlivosti

1.

Smluvní strany se zavazují dodržet mlčenlivost o všech skutečnostech důvěrného charakteru (zejména o poměrech Poskytovatelky a ostatních případných zákazníků – účastníků Služby, pokud by probíhaly skupinové diskuse či jiné interakce mezi zákazníky Poskytovatelky v rámci poskytovaných služeb), jakož i o věcech, které jako důvěrné označí Poskytovatelka, případně je označí jako své obchodní tajemství.

IV. Další práva a ujednání smluvních stran

1.

Objednavatel se zavazuje, že v rámci používání metod a materiálů, získaných v rámci Služby, v rámci využití své praxe, bude jako autora metod, materiálů a postupů označovat Poskytovatelku a tyto skutečnosti uvede také v rámci své webové či případné jiné prezentace, pokud tyto metody a materiály použije, je-li to s ohledem na obsah Služby vhodné a možné.

2.

Objednavatel bude v rámci výkonu své praxe a využití metod získaných v rámci Služby postupovat tak, aby nepoškodil či neohrozil dobré jméno Poskytovatelky.

3.

V případě, vznikla-li by Poskytovatelce v souvislosti s porušením povinností Objednavatele uvedených v článku III. a IV. této smlouvy škoda, je Poskytovatelka oprávněna žádat její náhradu v plném rozsahu vč. škody z titulu poškození dobrého jména Poskytovatelky.

V. Závěrečná ustanovení

1.

Objednavatel akceptací formou stvrzení v objednávkovém formuláři či v emailové zprávy zaslané Poskytovatelce závazně a jednoznačně potvrzuje svou vůli být touto smlouvou vázán a absolvovat Službu za stanovených podmínek.  

2.

Smluvní strany výslovně sjednávají, že pokud by se některé z ujednání této smlouvy ukázalo být neplatné či v rozporu s právem, zavazují se ve společné shodě nahradit takovéto ujednání novým ujednáním, platným a v souladu s právem. S tím, že uvedená vada, pokud tak nestanoví zákon, nemá vliv na neplatnost této smlouvy jako celku.

3.

Od této smlouvy je možné odstoupit z důvodů stanovených zákonem s přihlédnutím k okolnostem vylučujícím možnost odstoupení od smlouvy. Smluvní strany sjednávají, že v případě, je-li Objednavatel v postavení spotřebitele (tedy nepořídil Službu z důvodů pro své podnikatelské účely, ale z osobních důvodů), považují se ujednání této smlouvy za smlouvu o využití volného času a z tohoto důvodu je vyloučeno odstoupení od smlouvy dle ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku). V rámci Služby poskytuje Poskytovatel Objednavateli digitální obsah, a to i před uplynutím lhůty 14 dnů pro odstoupení od smlouvy dle ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku. Na tuto skutečnost byl Objednavatel v rámci objednávky Služby upozorněn a souhlasil s tímto zpřístupněním před uplynutím uvedené lhůty s důsledky ztráty možnosti odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu v této lhůtě. Tyto skutečnosti stvrzuje Objednavatel podpisem této smlouvy.   

4.

Smlouva se uzavírá na dobu určitou po dobu trvání Služby, a to až do úhrady poslední sjednané splátky. Možnost výpovědi této smlouvy se pro dobu trvání Služby vylučuje. V případě, rozhodne-li se Objednavatel Službu či její část nevyužít, či vynechá nějaké součásti služby, online či osobní setkávání, nebo nevyužije zpřístupněný digitální obsah), je to jeho rozhodnutí, avšak neopravňuje ji to žádat po Poskytovatelce navrácení jakýchkoli přijatých plnění či neopravňuje ji to k neuhrazení kupní ceny či její části nebo jednotlivé splátky.

5.

Tuto smlouvu je možné ukončit na základě dohody smluvních stran.

6.

Změny této smlouvy lze sjednat písemně, čímž se rozumí i možnost sjednáním prostřednictvím e-mailových zpráv mezi Poskytovatelkou a Objednavatelem.

7.

Pro podmínky sjednanými mezi smluvními stranami se dále uplatní ujednání Všeobecných obchodních podmínek Poskytovatelky. V případě rozporu této smlouvy a Všeobecných obchodních podmínek mají ujednání této smlouvy přednost.

Tato smlouva je platná od 25.10.2024 v Praze